El jove pilot Arvid Lindblad ha deixat empremta en la seva primera cursa a la Fórmula 1, sorprenent tothom amb una actuació sòlida durant el Gran Premi d’Austràlia. La seva habilitat i competència es van fer notar especialment en la lluita amb Max Verstappen, que no va passar desapercebuda per a l’expilot Juan Pablo Montoya.

En una entrevista postcursa, Lindblad va manifestar que estava “sense paraules” davant la seva actuació. El pilot, que corre per l’equip Racing Bulls, va comentar que no esperava punts en la seva estrena, però la seva alegria va ser palpable després de la carrera.

“A la primera volta vaig aconseguir ser P3, molt més del que esperava”, va dir Lindblad. A més, va agrair al seu equip i a Ford la possibilitat de competir en un nivell tan alt, subratllant que l’experiència va ser més que positiva.

Quan se li va preguntar sobre la seva defensa contra Verstappen, Lindblad va expressar el seu compromís amb la competició. “Estic aquí per lluitar. Quan estic al cotxe, sóc un competidor ferotge i no em reservo a l’hora de defensar la meva posició”, va afirmar. Aquesta actitud s’ha convertit en una de les seves característiques destacades en el seu inici a la Fórmula 1.

Juan Pablo Montoya, tot comentant sobre la performance de Lindblad, va remarcant la seva agressivitat, destacant la seva capacitat per fer front a pilots experimentats. Aquesta lluita entre generacions ha captat l’atenció dels aficionats i experts del món de l’automobilisme, posant de manifest la qualitat emergent del jove pilot.

SourceID: SRC_a6d8a54bab8507aea7189445cc9b4049f4c14c13