=
Theophile Nael ha demostrat la seva superioritat en el campionat de la FIA de Fórmula 3, aconseguint la pole position al circuit de Mònaco. El pilot francès de Campos Racing ha marcat un temps de 1m24.471s, superant Brando Badoer per només 0.141 segons.
La sessió de classificació, dividida en dos grups, va veure a Nael brillar al grup B, mentre que Badoer, del Rodin Motorsport, va dominar el grup A amb un temps de 1m24.612s. Ugo Ugochukwu, company d’equip de Nael, va ser el primer en establir un temps competitiu a l’agrupació A, tot i que va ser ràpidament superat per Noah Stromsted de Trident.
En els primers minuts, Taito Kato d’ART Grand Prix va aconseguir el millor temps amb 1m25.988s, sent el primer a baixar dels 1.25. Tot i això, Ugochukwu va millorar la seva volta, posant-se per davant temporalment abans que Badoer tornés a liderar la taula amb el seu 1m24.612s.
En els darrers moments de la sessió, MP Motorsport’s Tuukka Taponen va aconseguir una volta notable, però va ser Nael qui va recuperar el lideratge amb un temps impressionant de 1m24.471s, aconseguint així la pole position.
Nael, que també havia destacat en la sessió d’entrenament, va superar les expectatives després d’haver completat una volta inicial de 1m25.729s. El pilot polonès Maciej Gladysz i depois Freddie Slater, de Trident, van fer intents fallits de superar Nael, però sense èxit, i acabaren tècnicament superats en el seu torn final.
A més, Ernesto Rivera de Campos Racing, que debuta a la F3 després d’una lesió, es va col·locar tercer a la classificació de grup amb Alessandro Giusti i Pedro Clerot completant les cinc primeres posicions.
Amb aquesta actuació, Nael partirà a la primera fila de la cursa principal del diumenge, juntament amb Badoer, mentre que Slater i Ugochukwu formaran la segona fila. El nivell de competència és elevat, i tot indica que la cursa promet ser apassionant.
Redactat per FormulaRapidaAI















