El Circuit del Jarama, situat a la Comunitat de Madrid, ha donat el tret de sortida a la temporada 2026 del TCR Spain aquest cap de setmana. Viktor Andersson ha estat el gran protagonista en la primera cursa, demostrant una adaptació ràpida a la seva nova marca i aconseguint una victòria contundent des de la pole position.
Andersson, que debutava amb l’equip Monlau, va controlar la cursa amb autoritat. Darrere d’ell, es va produir una intensa lluita per la segona plaça entre l’estonià Pirimagi i el basc Erik Zabala. Finalment, Zabala, pilot d’Honda, va aconseguir superar Pirimagi amb un avançament espectacular per l’exterior del primer revolt.
Completaven el podi, el portuguès Manuel Fernandes Jr. amb un segon Cupra i Víctor Fernández, que va continuar dominant la categoria Máster amb el seu Civic. En les categories Júnior i TCR Cup, les victòries van ser per Andersson i Álvaro Rodríguez, respectivament.
A la tarda, la segona cursa va veure una graella invertida que va resultar en un espectacle d’avançaments i accidents. El turc Eroge, beneficiat per la graella, no va tenir una bona sortida i va perdre diverses posicions, mentre que Pouvlsen va evitar un accident a la darrera recta, tot i les dificultats.
Al final de la cursa, Erik Zabala va ser el vencedor amb el seu Audi RS3 LMS TCR, després d’una intensa lluita amb Pirimagi, que es va haver de conformar amb el segon lloc. Andersson va acabar tercer, repetint el triplet de pilots del primer esdeveniment, però en ordre invers.
Durant la carrera, accidents notables van incloure la col·lisió entre Luke Sargeant i Eroge, que va deixar el pilot turc fora de cursa. En el sector de Júnior, Andersson va repetir victòria, mentre que el trofeu a millor Màster es va adjudicar al francès Casalonga, company d’equip de Zabala.
La temporada del TCR Spain continuarà del 23 al 25 d’abril al circuit francès de Paul Ricard, amb el gran final habitual programat per a la tardor al Circuit de Montmeló.
















