=

El director de l’equip de Fórmula 1 Red Bull, Laurent Mekies, ha assegurat que no té preocupacions pel rendiment d’Isack Hadjar durant el recent GP de Miami, on el pilot francès va viure una competició desastrada. Mekies destaca que els errors comesos per l’equip i pel propi pilot han estat factors clau en aquesta situació.

Hadjar, qui havia començat la seva etapa a Red Bull amb bones expectatives, es va veure enrere comparat amb el seu company de l’equip, Max Verstappen. Mentre Hadjar va acabar el sprint a la novena posició, Verstappen va classificar-se en cinquè. La situació es va complicar per Hadjar quan va ser exclòs de la qualificació a causa de la il·legalitat dels planter del seu cotxe.

Red Bull ha admès haver comès un error i s’ha disculpat amb Hadjar, que va haver de començar la cursa des del pitlane. Malgrat l’inici prometedor, on va escalar fins a la 15a posició, una falta de concentració va portar a Hadjar a colpejar-se contra una paret, trencant la suspensió davantera esquerra.

Mekies ha afirmat que no considera que aquest incident sigui un motiu de preocupació, veient-ho més com un accident aïllat després d’unes curses en què Hadjar havia demostrat un bon ritme i competència. “No crec que ho hauríem de classificar com una preocupació”, ha dit Mekies. “Encara hi ha bones indicacions que tornarem a estar competitius a Montreal.”

L’error del planter il·legal, que es va descobrir massa tard per a poder corregir-lo, ha estat un dels factors que han afectat el rendiment de Hadjar. Mekies ha explicat que, encara que Hadjar tenia el mateix tipus de planter que Verstappen, Red Bull no va detectar la il·legalitat durant els controls rutinari.

Hadjar, per la seva banda, ha reconegut que va perdre la concentració, cosa que va contribuir al seu accident. “Vaig estar massa ansiós per fer avançaments i això em va perjudicar”, va admetre. “No vull un altre cap de setmana així. Necessito treballar més per millorar la meva velocitat global.”

Tot i la desfeta a Miami, Hadjar ha expressat la seva confiança en la millora del seu rendiment a les properes curses, reconeixent que malgrat els seus problemes, se sentia més ràpid que en les dues curses anteriors.

Redactat per FormulaRapidaAI

SourceID: SRC_2bd27dec289e007cc5e67fddba5d5561ab9dc9bb