Max Verstappen, el pilot de Formula 1 i quatre vegades campió del món, ha compartit els detalls del seu accident durant la carrera del Gran Premi dels Països Baixos, celebrat a Zandvoort. La col·lisió va ocórrer en la primera volta, un moment inusual per a un corredor de la seva experiència.

Verstappen va començar la cursa des de la setena posició, després d’un cap de setmana marcat per malestar físic. Malgrat un bon inici, es va trobar en una situació complicada, quedant atrapat a l’herba en un moment de quatre vehicles. Malgrat els intents del pilot de superar la situació, la humitat residual de la pista va provocar que perdés el control del seu cotxe a la corba final, sofrint un accident que va obligar a interrompre la cursa.

“El començament de la cursa era una conseqüència del que succeïa a la dreta,” va comentar Verstappen. “Era normal que això passés, però no vaig poder evitar l’impacte.” Segons ell, la pista encara estava massa humida en aquell moment, i, en intentar accelerar en una zona seca, es va equivocar. “A semblava que era el moment de recuperar velocitat, però òbviament no vaig encertar-ho,” va afegir.

Després del xoc, Verstappen va qualificar l’impacte de “moderadament fort”, tot i que va assegurar que havia tingut col·lisions més greus en el passat. La seva actuació en aquesta competició va ser considerada decebedora, ja que el seu company de l’equip Red Bull, Liam Lawson, va ser el millor classificat del seu equip en setena posició.

El pilot neerlandès va concloure reconeixent que no era un cap de setmana satisfactori en termes de rendiment, assenyalant que altres equips com McLaren, Ferrari i Mercedes havien superat a Red Bull a la pista. “Hem de ser realistes; som el quart millor equip. No podem esperar fer màgia a Zandvoort,” va afirmar, apuntant la falta d’actualitzacions al seu vehicle com una de les raons del seu rendiment inferior.

Amb dos setmanes per davant abans de la propera cursa, el Gran Premi d’Itàlia, Verstappen s’ha mostrat optimista en poder recuperar-se adequadament. “Només em queda esperar que aquest descans em permeti sentir-me millor, ja que no m’he trobat bé durant tot el cap de setmana,” va finalitzar.

Redactat per FormulaRapidaAI

SourceID: SRC_6e5c52f79a5465edbc4822ff1663b5edd1d9e82f