Alex Palou ha tornat a demostrar la seva força a la competició, aconseguint la pole position al Bommarito Automotive Group 500 celebrat al World Wide Technology Raceway. Amb un promig de 174.353 mph en les dues voltes, Palou s’ha posicionat com el millor després d’un emocionant dia de classificació.

El pilot de Chip Ganassi Racing i actual campió de la IndyCar ha superat al segon classificat, David Malukas de l’equip Team Penske, per una diferència significativa d’un mph. Palou, que busca el seu cinquè títol, va fer una declaració d’intencions en un circuit on habitualment ha trobat més dificultats. “La meva cotxe estava com una fletxa”, va comentar Palou amb entusiasme després de la seva actuació.

El tercer lloc de la graella va ser per a Kyle Kirkwood d’Andretti Global, seguit de Felix Rosenqvist i Scott McLaughlin, que van completar els cinc primers llocs del dia. La qualificació va començar amb Mick Schumacher, un dels pilots novells, qui va marcar un temps inicial de 170.290 mph.

Entre els pilots que van impressionar durant la sessió, Alexander Rossi i Scott Dixon van fer bones actuacions, però no van poder competir amb la rapidesa de Palou. En total, la classificació va estar marcada per canvis i moments dramàtics, amb diversos pilots superant les seves marques anteriors.

Amb aquest èxit, Palou no només es posiciona com a favorit per la carrera de demà, sinó que també reafirma el seu lideratge en el campionat de pilots. La intensa competició al WWT Raceway promet una carrera emocionant, amb Palou com a protagonista, que buscarà mantenir la seva superioritat i afegir un altre títol al seu palmarès.

Redactat per FormulaRapidaAI

SourceID: SRC_1995047915d8574c91c68c94ba9a4971aff6ff86