La competició de la NASCAR Cup Series ha tornat a estar marcada per incidents en la seva recent parada a Michigan, amb la detenció de dos caps de cotxe. Amb un total de 37 vehicles en la graella, la majoria va superar la inspecció inicial, però dues entrades van necessitar múltiples intents per adequar-se als requisits tècnics.

El cotxe número 17 de RFK Racing, pilotat per Chris Buescher, va fallar en dues ocasions abans de passar la inspecció en el tercer intent. D’altra banda, el vehicle número 44 del NY Racing Team, conduït per JJ Yeley, va córrer una fortuna similar, necessitant també tres intents per superar les normes d’inspecció.

Com a conseqüència de les fallides, els caps de cotxe de RFK Racing i NY Racing, Josh Sisco i Lee Leslie respectivament, han estat eixits de la pista i no podran participar més en el cap de setmana de competició. A més, amb aquestes sancions, els dos equips han perdut les seves seleccions de boxes, resultant en què Buescher i Yeley ocuparan les dues últimes places disponibles per a les parades al llarg de la cursa diumenge.

Aquest tipus de situacions, on un cotxe falli en les inspeccions, no són inusuals, tal com es va veure en altres proves de la temporada, com va passar a Las Vegas al març, on es van despatxar quatre caps de cotxe per qüestions similars.

En cas que un equip hagués fallat tres vegades, això podria haver resultat en una penalització durant la cursa, però tant Buescher com Yeley han aconseguit evitar aquesta situació.

Redactat per FormulaRapidaAI

SourceID: SRC_cd413e573b38adb801123d698cf5a25652cc97b3