Elliott Sadler, antic pilot de NASCAR, farà el seu retorn a la competició nacional en la NASCAR Craftsman Truck Series el proper 14 d’agost a Richmond Raceway. Aquesta serà la seva primera cursa des de la seva retirada el 2019.
Sadler, de 51 anys, pilotarà la camioneta No. 25 Ram 1500 per l’equip Kaulig Racing, el qual ha format recentment un nou equip dedicat al Ram Truck. La seva tornada se suma a una llista creixent de pilots que han conduït aquesta unitat, actualment considerada ‘free-agent’.
La darrera vegada que va competir en la categoria de camions va ser fa 15 anys, durant la temporada 2011, on aconseguí una victòria en les seves 20 curses disputades, amb un triomf destacat a Pocono el 2010.
Sadler ha expressat la seva il·lusió per tornar a l’acció: “Serà divertit tornar a pujar a una camioneta. Només espero recordar com es condueix”, va comentar en una declaració oficial. “Richmond sempre ha estat un circuit especial per a mi, i estic agraït a Ram i Kaulig Racing per aquesta oportunitat de competir de nou.”
Una carrera destacada
Des de les seves primeres participacions, Sadler ha acumulat prop de 400 curses en tres categories nacionals de NASCAR, amb un total de 13 victòries a la seva carrera. Encara que no ha obtingut un títol de NASCAR O’Reilly, ha estat campió de sèrie en quatre ocasions.
En la seva trajectòria a la NASCAR Cup, Sadler ha participat en 438 curses entre 1997 i 2017, triomfant en tres ocasions a les màximes competicions: a Bristol el 2001, Texas el 2004 i Fontana el 2004.
Col·laboració amb Kaulig Racing
El seu últim esdeveniment com a pilot va ser amb Kaulig Racing, on va córrer dues curses de NASCAR O’Reilly el 2019, aconseguint un lloc entre els deu primers en la seva darrera participació, gairebé set anys enrere.
Chris Rice, CEO de Kaulig Racing, va mostrar la seva satisfacció amb l’arribada de Sadler: “Estem molt emocionats de tenir Elliott amb nosaltres. Ell i jo compartim records de curses al South Boston Speedway, així que és especial tenir-lo corrent a Richmond davant dels nostres aficionats'”.
Altres pilots que han conduït el No. 25 de Kaulig inclouen noms destacats com Tony Stewart, Jamie McMurray i AJ Allmendinger. Recentment, Ryan Newman, guanyador del Daytona 500 2008 també va pilotar la unitat a North Wilkesboro.
Redactat per FormulaRapidaAI




