La cursa d’IndyCar prevista per a aquest diumenge a Nashville no es durà a terme com s’esperava. Inicialment programada per a les 5:35 PM EST, l’esdeveniment va ser posposat més d’una hora a causa de la final de la Copa del Món de la FIFA. Espanya i Argentina estaven empatades 0-0, cosa que va provocar una pròrroga, i finalment Espanya es va proclamar campiona, aconseguint el seu primer títol des de 2010 amb una victòria 1-0.

Just quan es donava per acabada la cobertura de la final, Nashville va ser colpejada per una tempesta de pluja i llamps, cosa que va obligar a endarrerir encara més la cursa d’IndyCar. Es van realitzar esforços per assecar la pista, però una nova i intensa tempesta va fer acte de presència poc abans de les 9 PM EST, forçant a l’Organització d’IndyCar a ajornar l’esdeveniment fins dilluns a les 3 PM EST.

Aquesta reprogramació significa que la distància de la cursa també s’ha reduït a 225 voltes, degut a les elevades temperatures previstes. Quan finalment s’iniciï la competició, el pilot Kyle Kirkwood començarà des de la pole position. Kirkwood intentarà reduir els 55 punts de diferencia que té respecte al quatre vegades campió Alex Palou, qui iniciarà la cursa en quarta posició. Palou, d’altra banda, va celebrar la victòria de la seva selecció nacional amb un bon humor evident.

Juntament amb Kirkwood, el segon lloc de sortida l’ocupa Josef Newgarden, recent guanyador de la cursa ovalada a WWT Raceway. Scott McLaughlin sortirà en tercera posició, seguit per Palou i Scott Dixon en cinquè lloc.

Redactat per FormulaRapidaAI

SourceID: SRC_3e8a0fefd85b8f7e3e0b80749737ed4e458a0035