Lewis Hamilton ha admès que no hauria parat a boxes en la darrera safata de seguretat durant el Gran Premi de Gran Bretanya si hagués sabut que això l’acabaria costant la segona posició a la cursa.
El set vegades campió va veure com el seu company de Ferrari, Charles Leclerc, es convertia en el vencedor mentre ell lluitava per mantenir el seu lloc podi. La crisi va començar quan un accident de Max Verstappen va provocar que la cursa es neutralitzés a pocs minuts del final, i Hamilton va decidir entrar a boxes per canviar les gomes.
Mentrestant, el seu rival, George Russell, va optar per mantenir-se a la pista i finalment va aconseguir superar Hamilton durant les aturades. “La meva equipació em va demanar que parés i jo vaig assumir que mantindria la posició”, va comentar el pilot britànic sobre la decisió d’aturar-se.
La situació es va complicar quan les normatives de competició establiren que els cotxes retardats haguessin d’aconseguir deslligar-se abans de reprendre la cursa, fet que no va passar i va fer que la competició acabés sota la safata de seguretat, generant confusió i frustració entre els pilots.
Hamilton va expressar el seu desencant amb la decisió de parar a boxes, reconeixent que, si hagués sabut que perdia posició, no ho hauria fet. Aquesta desafortunada estratègia haurem de veure com influeix en la seva competició futura, ja que l’objectiu continua sent el campionat.
Redactat per FormulaRapidaAI















