Shane van Gisbergen va destacar aquest dissabte al North Wilkesboro Speedway durant la seva quarta aparició en el NASCAR Craftsman Truck Series, amb una tercera posició que marca un nou rècord personal en aquesta categoria.

Després de classificar-se en la 19a posició, van Gisbergen va mantenir una carrera neta i va mostrar un gran ritme en l’últim tram de la cursa, aconseguint acabar tercer. Aquesta posició iguala el seu millor resultat en circuits ovalades a la NASCAR, ja que prèviament havia aconseguit la tercera plaça a la cursa d’Atlanta el 2024 i a Watkins Glen més recentment.

Conduint el No. 71 Spire Motorsports Chevrolet, van Gisbergen va treballar estretament amb el seu equip, que incloïa els pilots de la Cup Chase Elliott i Carson Hocevar. “És qüestió de temps i experiència, treballant amb bones persones. El meu cap de mecànics, Bono Manion, va fer un gran treball amb el camió. Gràcies a Spire, Nations Guard i Chevy”, va comentar després de la cursa.

En iniciar l’últim tram, van Gisbergen es trobava en la 11a posició i es va obrir pas entre els pilots rivals. Va superar el campió de la Truck Series, Corey Heim, així com el seu company d’equip Elliott, avançant després a Christian Eckes per assegurar-se el tercer lloc, tot i no poder atrapar els pilots del Front Row Motorsports davant seu.

Amb un marge de dos segons respecte al segon, van Gisbergen va ser el pilot millor classificat de Spire, mostrant així el seu creixent domini en circuits ovalats. Fa gairebé tres anys que va fer la seva primera cursa en un oval de la NASCAR, acabant llavors en la 19a posició, una distància que ha recorregut amb èxit fins a l’actualitat.

Després d’aquest gran resultat a la Truck, el pilot espera mostrar el seu talent en la cursa de la Cup programada per diumenge al mateix circuit.

Redactat per FormulaRapidaAI

SourceID: SRC_fee707e0aff3517acef273c0ff952ac2a15ddb84