Ryan Blaney ha aconseguit una victòria impressionant a New Hampshire Motor Speedway, on va demostrar el seu caràcter competitiu en un final emocionant. Després d’haver guanyat la segona etapa, un error a la pista el va fer perdre tretze posicions, però va recuperar el control amb una actitud notablement serena.
El pilot de Team Penske mostrava la seva frustració habitual, però en aquesta ocasió, va mantenir la calma. «Vinga, home!» va exclamar, però l’ajut del seu veterà observador, Tim Fedewa, va ser fonamental per redirigir la seva energia. «Ho farem de la manera difícil», va comentar Fedewa, una frase que va ressonar durant la cursa.
El cap de l’equip, Jonathan Hassler, va fer una aturada estratègica de només dos pneumàtics, mentre que els seus rivals van optar per quatre. Blaney va gestionar la seva velocitat davant la intensa competència de Bubba Wallace i Josh Berry durant la darrera fase de la cursa, demostrant que el camí difícil no era tan complicat com semblava.
Blaney va compartir la seva perspectiva després de la carrera, reconeixent que expressar la seva frustració a la ràdio li serveix com a vàlvula d’alliberament. «Només he de treure-ho a la llum; després em recupero tan aviat com ho dic», va assenyalar. Aquesta mentalitat l’ajuda a mantenir el focus i evitar distraccions durant la cursa.
La situació a la pista, malgrat el contratemps a la parada, va acabar resultant beneficiosa per a Blaney. Va ser capaç de recuperar posicions, gràcies a la seva estratègia de pneumàtics. «Definitivament ens va ajudar a guanyar la posició a la pista amb les precaucions que van caure», va comentar Hassler.
Malgrat que alguns puguin pensar que Wallace, amb quatre pneumàtics, hauria d’haver superat a Blaney, el pilot de Penske va mantenir una lectura positiva de la seva situació. «Un cop passades les primeres voltes, vam poder estabilitzar-nos i vaig lluitar per la meva posició fins al final», va exposar Blaney, que va haver de defensar-se contra la pressió de Wallace, qui va confessar que necessitaria vuit pneumàtics per superar un cotxe de Penske.
Amb aquesta victòria, Blaney no només ha reafirmat el seu talent, sinó que també ha posat la mirada en les deu últimes curses de la temporada. «Estic decidit a prendre-ho setmana a setmana», va dir, a més d’evidenciar la importància de concentrar-se en cada carrera. «Després de Nova Hampshire, ens centrarem en Daytona.»
Redactat per FormulaRapidaAI











