En el marc del Gran Premi d’Àustria, Pedro Acosta, pilot de Red Bull KTM Factory Racing, podria tenir una oportunitat única per aconseguir la seva primera victòria a MotoGP. Pol Espargaro, el seu company d’equip, és optimista sobre les possibilitats d’Acosta després del seu rendiment destacat en les últimes curses.
Acosta ha estat a punt de pujar al podi en diverses ocasions durant la temporada, però aquesta vegada és diferent, donat que el Gran Premi es celebra a casa de KTM al Red Bull Ring. A més, és important destacar que Acosta deixarà l’equip al final de la temporada, signant un contracte de dos anys amb Ducati.
Després de tres actuacions impressionants a Silverstone, Aragó i Misano, on va competir amb fèrries marques com Aprilia i Ducati, Acosta arriba a Spielberg en bon estat de forma. Segons Espargaro, el circuit austríac és ideal per a l’RC16 de KTM: «Espero que aquest cap de setmana sigui el dia. Si hi ha un lloc, és aquí.»
Acosta reconeix que obtindre una victòria a Àustria no serà senzill, considerant que Ducati i Aprilia tenen un avantatge en rendiment. Tot i això, destaca la importància d’una victòria en aquest circuit com un final perfecte per la seva història amb KTM, on ha estat des dels 16 anys.
«Seria un somni fet realitat i la millor manera de tancar aquest capítol», va afirmar Acosta. A mesura que se s’apropa la cursa, l’atenció se centra en la capacitat d’Acosta per fer realitat les expectatives d’un triomf a casa.
Redactat per FormulaRapidaAI





