Pedro Acosta, pilot de Red Bull KTM Factory Racing, va expressar la seva sorpresa per les dificultats que va trobar durant la pràctica del divendres per al Gran Premi d’Itàlia. A pesar d’haver treballat intensament, no va aconseguir un lloc directe a la fase de qualificació Q2, acabant en una decebedora 13a posició i a gairebé mig segon dels millors temps.

El jove pilot espanyol no va poder mantenir el ritornell que li havia portat a ser un dels favors de la temporada. Acosta va admetre que el traçat no s’adaptava al seu estil de conducció i va concloure la seva jornada amb una sortida de pista que el va fer caure a la grava durant la seva darrera volta ràpida.

El seu rendiment contrastava notablement amb el de Enea Bastianini, company de l’equip Tech3, que va classificar-se per a Q2 amb el tercer millor temps. Acosta va assegurar que la seva lluita es devia més a la seva pròpia configuració que a les condicions de la pista.

“Hem tingut un dia difícil i no he pogut entendre del tot les raons darrere dels problemes que hem tingut”, va dir Acosta. “Hauré d’analitzar les dades amb l’equip i revisar les dades d’Enea, que sembla que s’està beneficiant d’aquests circuits fluïts, com Jerez”.

Després d’un inici prometedor de la temporada, Acosta espera poder recuperar el ritme durant el cap de setmana. Amb diversos podis i fins i tot una victòria al Buriram en les primeres curses, confia que el seu rendiment millorarà a mesura que avanci la competició.

Els altres pilots de KTM, Maverick Viñales i Brad Binder, també van tenir jornades complicades, acabant en 13a i 18a posició respectivament, amb Binder aturant-se degut a un problema tècnic.

Redactat per FormulaRapidaAI

SourceID: SRC_93548c5319a33eb4261b1a676e269e3e8b0d4516