Pato O’Ward, pilot de l’equip Arrow McLaren a la IndyCar, ha comunicat que les seves aspiracions de competir a la Fórmula 1 han quedat enrere. En una intervenció al podcast Speed Street de Conor Daly, ha expressat la seva satisfacció amb la seva carrera actual i la falta d’interès en tenir un rol com a pilot reserva a la F1.
O’Ward va destacar que, malgrat haver tingut experiències valuoses a la F1, actualment se sent en un moment diferent de la seva vida. “Aprecio les oportunitats que he tingut i el que he après, però estic content amb el que faig a la IndyCar. M’encanta aquesta categoria i aquí és on vull estar”, va afirmar.
El pilot mexicà ha sigut confirmat com a membre de l’equip per la temporada 2027, juntament amb Scott Dixon i Felix Rosenqvist. Aquesta temporada serà clau per a O’Ward, ja que és l’últim any del seu contracte actual amb McLaren.
A més, O’Ward ha manifestat que no té interès en conduir els vehicles de la F1, que han estat molt criticats per altres pilot. Ha expressat la seva preferència per la IndyCar, que considera el millor entorn per als pilots que busquen més competició. “No necessito més fama ni diners. Estic en una posició que mai vaig imaginar quan era més jove”.
Redactat per FormulaRapidaAI










