El #12 de Cadillac ha reconegut que la victòria a la icònica 24 hores de Le Mans era un objectiu difícil, tot i que lamenta la mala sort que va suposar el moment de la darrera bandera groga. El pilot Norman Nato va manifestar que les circumstàncies no eren a favor seu durant la carrera.
El Cadillac V-Series.R, compartit per Nato, Will Stevens i Louis Deletraz, va finalitzar quart, a només 32.8 segons del guanyador, el Toyota TR010 #7. La cursa es va complicar quan, a manca de tres hores, es va desplegar una bandera groga a causa d’un Aston Martin Vantage GT3 aturat a la pista.
Amb poc combustible a bord, Nato es va veure obligat a aturar-se per reabasteixir-se. Lamentablement, va entrar al pit just quan la cursa tornava a l’acció, perdent un temps crucial respecte als seus rivals que van fer la parada en condicions de bandera groga.
Les conseqüències van ser notòries. Malgrat que el #12 va continuar competint bé, el pilot britànic va poder retallar el temps a l’#8 de Toyota, però no va ser suficient per pujar al podi. Nato va destacar que, malgrat la decepció, l’equip ha avançat molt en comparació amb l’any anterior.
Després de la retirada del #38, que va patir problemes de direcció a les primeres hores del diumenge, el #12 va quedar com la única possibilitat de Cadillac per lluitar per la victòria. Tot i així, Nato admet que, fins i tot sense la bandera groga, la victòria contra Toyota hagués estat complicada.
En referència al resultat final, va comentar que sense la bandera groga hauria estat catàleg per al segon lloc, però eren conscients que Toyota tenia un millor rendiment, sobretot en condicions de calor. “Tot i la frustració de la situació, hem demostrat que estem en una millor posició que l’any passat i que seguirem lluitant per millorar”, va concloure.
Redactat per FormulaRapidaAI
















