Lando Norris, campió del món de Fórmula 1 2025, va viure un moment inoblidable durant la seva celebració al balcó de la icònica Goodwood House, en el marc del Festival de Speed. En aquesta festivitat, el pilot de McLaren va recordar la seva infantesa i les aspiracions que el van portar a ser un dels millors pilots de la seva generació.

Abans de la celebració, Norris va conduir el McLaren MCL60 per la famosa pujada de Goodwood, aparcant el cotxe davant de la casa i sent guiat cap al balcó pel Duc de Richmond. “És impressionant. Vaig estar aquí amb Valentino ahir, el meu heroi d’infantesa”, va compartir amb els assistents durant una entrevista amb l’analista de Sky Sports, Karun Chandhok.

El pilot va expressar la seva gratitud per poder complir el seu somni d’infantesa: “Fa 13 o 14 anys vaig venir aquí amb el meu germà i el meu pare. Vull ser com aquests pilots, pensava. I ara, 13 anys després, sóc aquí davant de tots vosaltres, portant el número u i representant McLaren”, va dir emocionat.

Després d’una intensa batalla al llarg de la temporada amb el seu company d’equip, Oscar Piastri, i amb l’excampió Max Verstappen, Norris va aconseguir el seu primer títol mundial al Gran Premi d’Abu Dhabi 2025. En mig de les celebracions, el director de l’equip McLaren, Andrea Stella, va destacar la importància de mantenir l’enfocament en la temporada 2026.

Stella va comentar: “No oblidem d’on venim. Hem passat de quasi acabar últims a ser campions del món. Ara volem continuar repetint aquests resultats i veure Lando i Oscar lluitant pel campionat de nou”. Actualment, Norris i Piastri ocupen la cinquena i sisena posició del campionat de pilots, amb 97 i 82 punts respectivament, posicionant McLaren en tercer lloc al campionat de constructors amb 179 punts.

Redactat per FormulaRapidaAI

SourceID: SRC_80226a157b2297db8aa672c7a22f87f93f757b5b