Legacy Motor Club ha anunciar un canvi significatiu en la seva estructura, amb l’ascens de Chais Elaison com a nou cap d’equip del vehicle número 42, pilotat actualment per John Hunter Nemechek. Aquesta decisió es fa efectiva de manera immediata i marca un moment clau en l’evolució de l’equip.
A l’any 2027, Josh Berry prendrà el relleu en aquesta posició i Elaison treballarà al seu costat. En les seves primeres declaracions com a nou cap d’equip, Elaison va expressar el seu agraïment a l’organització per aquesta oportunitat i va comentar que ha adquirit una gran experiència treballant amb l’equip durant tota la temporada.
Fins ara, Elaison ha exercit de gestor d’estratègia i enginyer de rendiment. La seva carrera inclou experiència anterior a Hendrick Motorsports i Trackhouse Racing, on va ser part dels equips que van aconseguir els campionats de 2016 i 2021. Recentment, va treballar com a cap d’equip interí, obtenint un destacat resultat amb Shane van Gisbergen a Kansas.
Jimmie Johnson, co-propietari de Legacy Motor Club, va comentar que la promoció interna és fonamental per al creixement de l’equip. Ha ressaltat la preparació d’Elaison per a aquest nou repte, especialment en els vuit darrers esdeveniments de la temporada.
Elaison substitueix Travis Mack, que ha decidit deixar l’organització després de més de 200 curses a la NASCAR Cup, incloent-hi un èxit històric per a Daniel Suarez a Sonoma Raceway el 2022. Johnson també va agrair a Mack les seves aportacions durant un període clau de creixement a Legacy Motor Club.
Redactat per FormulaRapidaAI







