David Malukas va viure un moment complicat durant la primera sessió de pràctiques per al Borchetta Bourbon Music City Grand Prix al Nashville Superspeedway, després de patir un accident que va fer necessàries reparacions a la paret de la pista.

A falta d’uns 40 minuts per acabar la sessió, el pilot de Chicago ocupava la segona posició a la taula de temps amb un registre de 196,340 mph en una volta. Malauradament, va perdre el control del seu vehicle a la volta 2, realitzant un mitjà gir abans d’impactar contra la paret de la mateixa curva.

La col·lisió va ser suficientment violenta com per provocar que el volant del seu cotxe es desconnectés. Gràcies a la ràpida actuació de l’equip de seguretat AMR, Malukas va poder sortir del seu cotxe de l’equip Team Penske per les seves pròpies força, sense aparentment patir lesions greus.

A més, la zona de la paret SAFER que va ser impactada va quedar danyada, i el personal de pista va haver d’iniciar reparacions immediates. Les autoritats de la competició van decidir estendre la sessió de pràctiques durant 10 minuts més, ja que les reparacions van requerir més de 20 minuts.

Segons el reportatge de FOX Sports, Malukas va entrar a la curva a 201 mph abans de perdre el control, amb dades que estimen l’impacte del xoc a una velocitat d’entre 130 i 140 mph.

Encara no se sap si Malukas haurà de recórrer a un cotxe de reserva, ja que ja havia patit una penalització de nou posicions a la graella per un canvi d’motor no aprovat. Actualment, se situa quart a la classificació del campionat d’IndyCar, amb dues places de podi a les curses de Phoenix i l’Indianapolis 500, i tres top 10 en les curses ovalades d’aquesta temporada.

Redactat per FormulaRapidaAI

SourceID: SRC_deee9689ddc531fba87263cf82df0cd9b437caa7