Jorge Martín, pilot de l’Aprilia Racing Team, arriba al Gran Premi d’Itàlia amb una lesió al peu després d’un accident durant les proves post-Catalan GP a Barcelona. Aquest accident es va produir el passat 18 de maig, on Martín va caure a gran velocitat, tancant un cap de setmana complicat davant del seu públic.

Després de la caiguda, el pilot va ser traslladat a l’hospital, on els metges van realitzar diverses proves centrades principalment en el seu colze esquerre i la seva cama dreta. Els resultats van descartar fractures, però Martín va admetre que no va sortir dels tests sense danys, revelant una petita lesió als lligaments del peu dret.

“A la moto, vaig perdre la roda davantera a 200 km/h. Va ser una caiguda realment greu”, va comentar Martín. “Gràcies a Déu estic bé, no tinc ossos trencats. Ha estat una prova per al meu cos per confirmar que estic en bon estat.”

Durant les proves a Barcelona, el pilot va patir un total de sis caigudes, la qual cosa va obstaculitzar la seva capacitat de lluitar per un lloc al podi i el va obligar a visitar el centre mèdic en diverses ocasions. La caiguda més contundent es va produir durant la primera sessió d’entrenaments del divendres, quan va caure a la corba 12, colpejant fortament la moto contra la barrera de protecció.

Aquesta caiguda va generar rumors sobre una possible commoció cerebral, però a Mugelló, Martín va desmentir aquestes especulacions, tot i admetre que es va sentir marejat immediatament després de l’impacte. “Això no era veritat – va assegurar. “Clar que vaig tenir un gran accident, però quan t’executen tan ràpidament i després et detens, és normal sentir-se marejat. Tot i així, vaig poder fer les sortides de pràctica amb la meva segona moto, així que no sé com va sortir aquesta informació”.

El pilot de 28 anys va concloure que, si realment hagués patit una commoció, immediatament ho hauria verificat per evitar conseqüències futures. Ara, amb la mirada posada en el Gran Premi d’Itàlia, Martín espera que la seva lesió al peu no interfereixi amb el seu rendiment en pista.

Redactat per FormulaRapidaAI

SourceID: SRC_e8748c3f3570dcbe5aeacceb854f674688e055b4