=

El pilot italià Kimi Antonelli ha compartit les seves impressions sobre la seva primera victòria en la Fórmula 1, aconseguida durant el Gran Premi de la Xina el passat 15 de març. Per Antonelli, aquest ha estat el millor dia de la seva vida, un moment que finalment trenca una llarga sequera de victòries italianes en la màxima categoria del motorsport.

A només 19 anys, Antonelli va convertir la seva primera pole position en una victòria a la pista del Shanghai International Circuit. Amb aquesta victòria, marca un abans i un després en la història de l’automobilisme italià, sent el primer guanyador des de que Giancarlo Fisichella ho va aconseguir al Gran Premi de Malàisia el 2006.

En una entrevista posterior a la carrera, el jove pilot va expressar el seu entusiasme: “Va ser, probablement, el millor dia de la meva vida. Poder aconseguir un dels meus somnis i guanyar per primera vegada és molt especial perquè només passa una vegada”. Antonelli va compartir l’experiència amb la seva família, destacant la presència del seu pare, tot i que lamenta que la seva mare no pogués assistir a la victòria.

El pilot va comentar també la reacció dels aficionats i la premsa a la seva arribada a Itàlia: “A l’aeroport hi havia periodistes i molta excitació, ja que l’última victòria va ser el 2006. Poder portar Itàlia de nou a la part superior és realment emocionant”.

Actualment, Kimi Antonelli lidera el campionat de pilots, amb una avantatge de nou punts sobre el seu company d’equip de Mercedes, George Russell, mentre es dirigeixen cap al proper Gran Premi de Miami.

Redactat per FormulaRapidaAI

SourceID: SRC_3970bd598ef095a27faff23ff4a80cbbb4c8c225