=

Katherine Legge ha aconseguit un acord d’última hora per intentar el desafiament del doblet en la propera edició del Indy 500 i Coke 600. La notícia ha estat confirmada recentment, sorprenent a tots els aficionats del motorsport.

Aquesta temporada, la pilot de 45 anys participarà en la 110a edició de l’Indy 500, defensant els colors de l’No. 11 HMD Motorsports/AJ Foyt Racing Chevrolet. Sense dubte, serà la seva cinquena aparició en aquesta icònica cursa.

A més, Legge també participarà en la 67a edició del Coke 600 que es disputarà el mateix dia, el 24 de maig, al Charlotte Motor Speedway. Si tot va bé i les condicions meteorològiques ho permeten, es convertirà en la sisena pilot en la història que competeix en ambdues curses el mateix dia, a més de ser la més gran en fer-ho.

Legge ha tornat a pilotar en la passada cursa de la Cup Series a Watkins Glen, on va marcar el seu vuitè inici a la competició. Tornarà a pujar al seu No. 78 Live Fast Motorsports Chevrolet a Charlotte, amb el suport d’e.l.f. Cosmetics, que també la patrocina per l’Indy 500.

Un repte inusual

El darrer pilot que va intentar realitzar el doblet va ser Kyle Larson, campió de la NASCAR Cup Series. Altres noms notables que han intentat aquesta gesta són Robby Gordon, John Andretti, Kurt Busch i Tony Stewart, aquest últim sent l’únic que ha completat totes les voltes durant el 2001.

Encara que abans de la carrera a Watkins Glen, Legge va mostrar interès per intentar el doblet, l’acord va arribar més aviat del que molts esperaven, amb només dues setmanes fins a la competició.

El millor resultat de Legge en l’Indy 500 va ser una 22a posició el 2012. Malgrat que va debutar a la Cup fa poc més d’un any, compta amb experiència en curses en oval en el principal campionat de cotxes de sèrie dels Estats Units. El seu millor resultat fins ara va ser una 17a posició al Brickyard 400 de 2025.

Malgrat que té la seva plaça assegurada per l’Indy 500 sense possibilitat que la retallin, encara s’haurà d’esperar per conèixer el nombre oficial d’inscripcions per al Coke 600, que es farà públic el proper dilluns, per veure si haurà de qualificar-se per competir.

Redactat per FormulaRapidaAI

SourceID: SRC_350454d698aa35a2281f59f5817a57a08fd032d6