Lando Norris va dominar al Brasil, mentre que Andrea Kimi Antonelli va resistir la pressió final de Max Verstappen per ser segon
El Gran Premi del Brasil de Fórmula 1 va començar amb la pista relliscosa sota condicions ennuvolades, amb Lando Norris al capdavant davant Andrea Kimi Antonelli, Charles Leclerc i Oscar Piastri en el Top 4, seguits per Isack Hadjar. Liam Lawson va aconseguir superar George Russell, que tenia Oliver Bearman i Pierre Gasly darrere seu. Gasly va avançar els dos, però va perdre les posicions al final de la volta. Fernando Alonso completava el Top 10, però el Gran Premi va ser neutralitzat pel cotxe de seguretat a causa d’un accident de Gabriel Bortoleto. Les repeticions van mostrar que va perdre el control darrere Lance Stroll al revolt 10. També es va mostrar un contacte de Carlos Sainz al revolt 1 sobre Lewis Hamilton, que va fer que el britànic caigués darrere de Franco Colapinto, amb qui va tenir un altre toc al final de la volta, danyant el seu aleró davanter i obligant-lo a parar. Yuki Tsunoda també va parar sota el cotxe de seguretat.
A la represa hi va haver més incidents. Leclerc va intentar l’exterior davant un Antonelli lent al revolt 1, mentre Piastri atacava per dins. Piastri va frenar fort, però va tocar Antonelli, que va colpejar Leclerc, provocant-li la pèrdua d’una roda i la suspensió trencada. Antonelli va continuar, però Hamilton va patir danys al terra. Després del Virtual Safety Car, Norris liderava davant Piastri i Antonelli. Hadjar era quart, Lawson va perdre la cinquena plaça davant Russell, i Bearman era setè davant Gasly, amb Alex Albon i Alonso completant el Top 10.
Sainz va avançar Alonso per l’onzena posició, i Tsunoda va rebre una penalització de deu segons per provocar una col·lisió amb Stroll. Les repeticions van mostrar que va perdre la part del darrere intentant avançar Colapinto i va fer girar Stroll. Piastri també va ser penalitzat amb deu segons. Mantenia la segona posició davant Norris i Antonelli, amb Russell superant Hadjar. Lawson va perdre el sisè lloc davant Bearman, i a partir de la volta 18 van començar les aturades dels pilots del Top 10.
Verstappen, que havia sortit des del pitlane, ja era tretzè sota el Virtual Safety Car, però una punxada el va obligar a parar per muntar el pneumàtic mitjà. Va remuntar fins al quart lloc darrere Antonelli després de la seva aturada. Bearman va guanyar posicions, especialment davant Hadjar i Lawson, que van perdre llocs. Lawson també va ser superat per Gasly. Hamilton va rebre cinc segons per causar una col·lisió amb Colapinto, i Tsunoda una altra sanció de deu segons per no complir correctament la primera.
Norris va parar a la volta 31 per muntar pneumàtics tous, Piastri va esperar més, i Russell va parar a la 35 per cobrir l’australià, amb Antonelli passant a tercer. Després de diverses aturades, Norris liderava davant Antonelli i Russell. Piastri va parar a la volta 39 i va sortir vuitè darrere Norris, Antonelli, Russell, Bearman, Verstappen, Gasly i Lawson. Hamilton va abandonar, completant un cap de setmana per oblidar per Ferrari.
Antonelli va parar a la volta 48, Russell a la 49 i Norris a la 51. Això va deixar Verstappen al capdavant, que encara no havia parat. Piastri va fer-ho a la 52 i va caure darrere Bearman. Verstappen va parar a la 56 per muntar tous i va sortir davant Piastri, que el va seguir de prop i va avançar Lawson. També el va superar, però no va poder atrapar Verstappen. Hadjar, atrapat darrere Stroll, el va passar més tard, mentre Gasly el perseguia per la setena posició. Lawson i Hülkenberg intentaven una sola aturada.
Al davant, Verstappen va atrapar Russell i el va avançar per aconseguir el tercer lloc i intentar caçar Antonelli. Russell tenia Piastri enganxat darrere. Lawson, en setena posició després de 52 voltes amb pneumàtics mitjans, va haver de defensar-se de Hülkenberg, Hadjar i Gasly.
Finalment, Norris va travessar la meta primer i va estendre el seu avantatge al campionat. Va acabar 10,388 segons per davant d’Antonelli, que va resistir Verstappen fins a la línia d’arribada per només 0,362. Russell va mantenir Piastri darrere per 0,482, amb Bearman sisè en solitari. Lawson va conservar el setè lloc per 0,231 davant Hadjar, mentre Hülkenberg va ser novè i Gasly desè, mantenint Albon i Ocon darrere. Sainz, Alonso i Colapinto van tancar el grup, amb 17 pilots acabant la cursa.















