Max Verstappen ha superat les seves pròpies expectatives durant el repte de karting celebrat a Silverstone, on va competir contra 100 participants amateurs. L’esdeveniment, anomenat ‘Max vs 100’, va tenir lloc el dimecres passat i va ser organitzat per Red Bull.
El pilot holandès, campió del món en quatre ocasions, es va enfrontar a una enorme competició que incloïa creadors de contingut i altres esportistes. Verstappen va partir des de la posició més enrere del circuit i havia de superar tots els rivals en un màxim de 30 voltes.
En un gir sorprenent dels esdeveniments, Verstappen només va necessitar 14 voltes, és a dir, 37 minuts, per completar el repte. El seu inici explosiu va ser clau, superant 64 rivals en la primera volta i finalitzant la seva actuació amb un total de 84 avançaments en tan sols cinc voltes.
“Quan estava caminant cap a la graella i vaig veure on havia de començar, vaig pensar: ‘uf, està molt lluny’, però després de la primera volta vaig sentir que anàvem bé,” va comentar un optimista Verstappen. “Si passava bé les dues primeres voltes, sabia que el repte es feia més manejable.”
El pilot va demostrar la seva rapidesa de reacció, diferent a la dels pilots habituals, ja que va aconseguir guanyar diverses posicions al principi de la cursa. “Només has d’actuar d’instint i confiar en els altres competidors perquè no facin res boig,” va afegir.
Verstappen ha participat en nombrosos esdeveniments d’aquest tipus organitzats per Red Bull des que va debutar amb l’equip el 2016, incloent totes menes de desafiaments, com competicions amb vehicles GT i fins i tot curses de caravanes amb l’antic company de squadra, Daniel Ricciardo.
La marca austriaca és coneguda pels seus esdeveniments innovadors, i el pilot de 28 anys no va dubtar a fer broma sobre futurs reptes: “Potser la propera vegada hauríem de ser 200 competidors,” va suggerir. “Amb Red Bull sempre hi ha idees noves i divertides, i m’agrada participar en tot això.”
Verstappen va destacar la importància de fer esdeveniments d’aquesta índole i l’enriquiment que suposa per a ell recordar tot el que ha realitzat en la seva trajectòria esportiva. “Com es pot crear quelcom així? Corrent contra cent persones. És realment genial, i només Red Bull pot fer-ho.”
Redactat per FormulaRapidaAI