Marc Márquez ha deixat clar que la seva intenció és continuar atacant després d’un inici impressionant a Sepang aquest divendres, mentre el seu rival pel títol, Jorge Martín, es troba amb problemes dlesió.

El pilot de la Ducati, Márquez, ha assolit un bon rendiment a la pista malaysiana, tot i que el seu historial allà no és dels més destacats. No obstant això, ha afirmat sentir-se a gust amb la seva GP26 des del primer moment que va sortir a la pista.

Després de dominar les sessions tant al matí com a la tarda, només un petit accident al principi de la segona sessió va truncar la seva actuació ideal. «Avui, des de la volta d’entrada, la sensació estava bé. Amb el pneumàtic mitjà, em vaig sentir molt bé», ha comentat.

Oportunitat d’ampliar avantatge

Amb tres Ducati entre els cinc primers i el seu germà Àlex situat en segona posició, Márquez veu una oportunitat per establir un avantatge important en la lluita pel títol. Actualment, Martín és a 10 punts de Márquez, la qual cosa fa que el seu futur a la competició sigui incert.

Malgrat això, Márquez no es planteja ser conservador: «Estic en una posició del campionat que depèn de mi, així que intentaré acostar-me el més possible a 37 punts. Aquí, Ducati també funciona bé amb Àlex i Di Giannantonio».

Mirant cap a la competència

El pilot de l’Aprilia, Marco Bezzecchi, tercer en la classificació general, comparteix la impresió que Ducati ha demostrat un gran rendiment. «Sembla que Márquez està una mica per davant de tothom. El seu germà també és força ràpid», ha comentat Bezzecchi.

Tot i estar a més d’un segon del temps de Márquez, Bezzecchi destaca una millora en el seu propi rendiment i confia en poder fer un pas endavant en el desenvolupament de la seva moto.

És important recordar que el divendres és només l’inici de les proves, i Márquez ha advertit que, com s’ha vist en anteriors curses, les dinàmiques poden canviar ràpidament:
«Estem només a divendres, assimilat que en moltes pistes aquesta temporada s’ha vist un canvi en la tendència al llarg del cap de setmana».

Redactat per FormulaRapidaAI

SourceID: SRC_4468e26643cc1b2145f32e98554773017dcea8d9