A mesura que la temporada de Fórmula 1 avança, Kimi Antonelli es posiciona com el gran favorit per aconseguir el seu primer títol mundial, un triomf que el convertiria en el campió més jove de la història. Amb vuit o nou curses restants, depenent dels esdeveniments a la península aràbica, Antonelli gaudeix d’una còmoda avantatge al campionat.

Després de la seva victòria a Madrid, l’equip de Mercedes ha quedat clarament marcat, ja que el seu company George Russell ha perdut les opcions al títol. Russell ha reconegut que la seva lluita pel campionat ha quedat limitada, dient que no es troba en la competència.

Tot i que Antonelli s’esforça per mantenir-se concentrat i no pensar en el campionat, la seva situació ha suscitat comentaris de pilots veterans com Max Verstappen. En una recent roda de premsa, el pilot de Red Bull va fer broma sobre les expectatives de recuperació a la competició, declarant: «Definitivament no tinc pensat fer un retorn!».

Verstappen, que l’any passat va aconseguir superar un significatiu dèficit per acabar podi darrera d’Antonelli a Espanya, ara reconeix que els seus objectius s’han reduït a aconseguir una victòria en cursa. Si no ho aconsegueix, seria la primera vegada des del seu debut en 2015 que no pujarà al més alt dels podis en una temporada.

Quant a l’assessorament a Antonelli, Verstappen ha comentat que el jove pilot ha de continuar el seu treball excepcional i evitar complicar-se. «Ha de seguir amb la seva línia, ja que està funcionant molt bé. Està en una bona dinàmica, ple de confiança i guanyant experiència», va afirmar Verstappen.

Al costat dels consells del seu rival, Lando Norris també va expressar que Antonelli no necessita massa orientació, ja que està demostrant ser un competidor formidable no només aquesta temporada, sinó també en els anys vinents. «Està liderant per 80 punts i fa un incredible treball», va dir Norris, destacant que Antonelli ha estat pràcticament imparcial aquesta temporada pel que fa a errades.

Amb una competència cada cop més emocionant, el món de la F1 espera amb anticipació com Antonelli gestionarà la pressió en les darreres carreres de la temporada.

Redactat per FormulaRapidaAI

SourceID: SRC_8ed39364f507a773374797bbd3cf6f295edcdfe8