Parker Kligerman ha anunciat que no podrà participar a la cursa de la NASCAR Craftsman Truck Series prevista per a aquest dijous al Bristol Motor Speedway, a causa de una malaltia persistent. A més, l’esportista tampoc va poder intervenir en la transmissió de The CW durant el passat cap de setmana a Gateway.
Kligerman, que conduirà el No. 75 per Henderson Motorsports, una escuderia de ràpid creixement però amb participacions limitades, estava preparant-se per fer la seva 130a aparició a la categoria de camions i la cinquena del 2026. Amb tres victòries en el seu historial, va ser conegut per haver guanyat la cursa inaugural de la temporada 2025 a Daytona, tot i que posteriorment va ser desqualificat per fallar les inspeccions tècniques.
El pilota ha emès un comunicat on afirma: «Una petita actualització: no correré aquesta nit a Bristol. Com alguns de vosaltres sabeu, he estat molt malalt la setmana passada i la recuperació m’ha costat més del que esperava. M’estic sentint millor cada dia, però no estic prou preparat per córrer, així que he decidit quedar-me fora d’aquesta competició. Explicaré més detalls en el podcast The Money Lap.»
Nick Sanchez serà qui agafi el relleu a la pilotada del No. 75, una decisió que Kligerman celebra, destacant que confia plenament en les capacitats de Sanchez. Amb 25 anys, Sanchez va competir a temps complet a la NASCAR Truck Series el 2023 i 2024, aconseguint dues victòries i acabant cinquè en la classificació general en una de les dues temporades. Això marcarà la seva 49a participació a la categoria de camions, amb tres anteriors curses al circuit de Bristol, on la seva millor posició ha estat un cinquè lloc.
Redactat per FormulaRapidaAI











