La JAF, federació japonesa d’automobilisme, ha publicat el calendari preliminar de la Super Formula 2027, que introduirà canvis significatius en l’ordre de les curses.
La temporada començarà a Suzuka el cap de setmana del 14 de març, retornant a la normalitat després que el 2026 iniciés a Motegi. Aquesta decisió s’ha pres per evitar conflictes amb la data del Gran Premi del Japó, programat per al 29 de març.
A més, l’etapa de Sugo ha avançat al mes de juny, després de dues temporades celebrades a l’agost, per proporcionar un període de descans per a tots els equips a mitjans d’agost.
Entre el cinquè i el sisè esdeveniment, que se celebraran al Fuji Speedway, hi haurà un interval de gairebé tres mesos, amb curses programades del 18 de juliol al 10 d’octubre. La temporada conclourà novament a Suzuka, el 28 de novembre.
Encara no s’ha especificat el nombre total de curses. Des de 2025, les rondes amb doble carrera es duen a terme en circuits com Suzuka, Motegi i Fuji, mentre que les amb una sola carrera se celebren a Autopolis i Sugo. Resta per veure si aquesta dinàmica es mantindrà.
Calendari de la Super Formula 2027:
- 12-14 març: Suzuka
- 16-18 abril: Motegi
- 14-16 maig: Autopolis
- 25-27 juny: Sugo
- 16-18 juliol: Fuji
- 8-10 octubre: Fuji
- 26-28 novembre: Suzuka
Redactat per FormulaRapidaAI









