=
Adam Al Azhari s’ha adjudicat la pole position doble a Brands Hatch durant la primera ronda de qualificacions de la British Formula 4, un assoliment destacat en la seva trajectòria en aquesta competició.
El pilot de Hitech va marcar el millor temps al circuit de Kent, aconseguint així la pole per a la tercera cursa del cap de setmana. A més, el seu segon millor temps li va garantir també el primer lloc a la graella per a la cursa inicial.
Amb 30 pilots competint, la graella es va dividir en dos grups per gestionar l’espai en el traçat reduït de Brands Hatch Indy. La pole es determinava pel millor registre d’ambdós grups, i el pilot més ràpid del grup més lent ocupava la segona posició.
Al Azhari va competir en el primer grup, on es trobava amb el guanyador de Donington, Joseph Smith. Inicialment, Timo Jungling va marcar el ritme, però Al Azhari va pujar al capdavant a mesura que els temps milloren. Amb un registre de 45.167s, va superar a Lewis Wherrell, aconseguint el primer lloc amb 0.119s de marge.
En el segon grup, Ethan Jeff-Hall i Haarni Sadiq es van alternar com a pilots més ràpids, encara que no van aconseguir superar el temps d’Al Azhari. Sadiq es va apropar amb un temps de 45.601s, però la sessió es va interrompre per un accident de Chiara Battig, que va patir danys al seu aleró posterior.
Un cop va reprendre la competició, Jeff-Hall va assumir el primer lloc temporal, però va ser Ethan Lennon qui va finalitzar com el més ràpid del segon grup amb un registre de 45.381s, quedant fora de la pole.
El pilot Al Azhari començarà la tercera cursa al costat d’Ethan Lennon, seguit per Wherrell i Jeff-Hall. La graella completa per la primera cursa es detalla a continuació:
Graella de la Cursa 1
- 1. Adam Al Azhari (Hitech) – 45.303s
- 2. Ethan Jeff-Hall (Argenti Motorsport) +0.104
- 3. Lewis Wherrell (JHR Developments) +0.008
- 4. Theo Palmer (Hitech) +0.132
- 5. Tommy Harfield (Chris Dittmann Racing) +0.044
- 6. Ethan Lennon (Rodin Motorsport) +0.142
- 7. Timo Jungling (JHR Developments) +0.098
- 8. Dries Van Langendonck (Rodin Motorsport) +0.223
- 9. Joseph Smith (Virtuosi Racing) +0.108
- 10. Jarrett Clark (Virtuosi Racing) +0.299
Graella de la Cursa 3
- 1. Adam Al Azhari – 45.167s
- 2. Ethan Lennon +0.214
- 3. Lewis Wherrell +0.119
- 4. Ethan Jeff-Hall +0.217
- 5. Tommy Harfield +0.149
- 6. Theo Palmer +0.257
- 7. Timo Jungling +0.207
- 8. Dries Van Langendonck +0.293
- 9. Joseph Smith +0.231
- 10. Jaber Alsabah +0.379
Redactat per FormulaRapidaAI















