Site icon FormulaRapida.net

Wolff preveu un fort repte de Ferrari durant la resta de la F1 2026

Toto Wolff, el director de Mercedes, ha anticipat un desafiament significatiu per part de Ferrari durant la resta de la temporada de Fórmula 1 de 2026, després de la victòria de Charles Leclerc al Gran Premi de Gran Bretanya.

Fins al moment, les rodones inicials de la temporada han estat dominades per Mercedes, que ha aconseguit guanyar les sis primeres curses. No obstant això, Ferrari ha reduït distàncies gràcies a una notable actualització del seu cotxe presentada a Barcelona, que va ser escenari de la primera victòria de Lewis Hamilton amb l’equip italià.

Tot i que Mercedes va recuperar el lideratge com a equip més ràpid a Àustria, Ferrari ha sumat dues victòries en les darreres tres curses. Wolff, després de la cursa de Silverstone, ha reconegut que Ferrari s’ha convertit en un competidor fort i que serà difícil mantenir la seva avantatge al llarg de la temporada.

Al contrari, el director de Ferrari, Fred Vasseur, s’ha mostrat menys optimista quant a les possibilitats del seu equip. Actualment, Ferrari és 78 punts per darrere de Mercedes en la classificació general, la qual cosa fa que parli amb cautela respecte a la competència pel títol.

Els dos equips han demostrat a Àustria que encara necessiten millorar la seva consistència. En aquella cursa, Leclerc i Hamilton van caure de les posicions de podi a llocs molt més baixos, mostrant les dificultats amb les quals lluiten per aconseguir un rendiment competitiu constant.

A més, Vasseur ha comentat que, per molta millora que tingui Ferrari, Mercedes encara manté un petit avantatge en rendiment. Amb el proper Gran Premi a Bèlgica programat per al 17-19 de juliol, l’equip italià buscarà aprofitar la seva bona forma per tancar la bretxa amb Mercedes en les properes cursa.

Redactat per FormulaRapidaAI

SourceID: SRC_a0d9ee2de1d785b4d928bd8b8c5a56ee6e926e8d

Exit mobile version