Aquest passat dimarts, Dale Earnhardt Jr. va fer esclatar el rumor de les xarxes socials de NASCAR en retuitejar un anunci de Trackhouse Racing del 2023. Aquesta publicació anunciava Zane Smith com el nou fitxatge de l’equip. Malgrat això, Smith i l’organització van separar camins poc després de la seva signing, i no va córrer mai per a Trackhouse a la NASCAR Cup Series.
El retweet d’Earnhardt va provocar especulacions sobre un possible retorn de Smith a Trackhouse, que actualment busca un nou conductor per a la temporada de 2028, després que Connor Zilisch hagi signat amb Hendrick Motorsports.
No obstant això, sembla que tot va ser una confusió. Earnhardt va aclarir que no havia adonat que es tractava d’una publicació antiga, pensant errorament que Trackhouse havia tornat a fitxar a Smith, qui actualment competeix amb Front Row Motorsports.
En el seu podcast Coneix el teu ‘Hardt, amb la seva esposa Amy, va comentar: «Fa tres anys, Trackhouse va signar a Zane Smith amb un contracte a futur. Algú va retuitejar-ho i jo ho vaig llegir, pensant que era una bona resposta a Zilisch. No em va passar pel cap que era un post d’ara fa tres anys».
Earnhardt recorda que en aquell moment va tenir dubtes, revisant només el perfil de Trackhouse per assegurar-se que no era un @fals, però no veient la data de la publicació. Un cop retuitejat, un amic va fer-li notar que la notícia era antiga, i ell va respondre: «Oh! Ara té sentit».
A més, la publicació va rebre atenció per tenir un comentari destacat de Carson Hocevar, qui va felicitar Zane Smith pel seu fitxatge. Els dos, però, no es troben en els millors termes actualment, amb Smith manifestant de manera oberta el seu desacord amb Hocevar en els darrers mesos.
Redactat per FormulaRapidaAI











