El judici entre Joe Gibbs Racing, Chris Gabehart i Spire Motorsports ja té data i durada confirmades. El tribunal, dirigits per la jutgessa Susan C. Rodriguez, ha programat un procés que s’allargarà durant nou dies, començant el 1 de febrer de 2027.
La controvèrsia va començar quan JGR va demandar Gabehart, que era el seu antic cap de mecànics i ara ocupava el càrrec de director de competició a Spire, per suposadament haver-se emportat informació confidencial a l’abandonar l’equip. A més, JGR també ha interposat una demanda contra Spire per l’ús d’aquesta informació durant la temporada 2026 de la NASCAR Cup Series.
Ambdós demandats han rebutjat les acusacions i han contraatacat amb una demanda contra Joe Gibbs Racing. Fins ara, JGR no ha presentat proves concloents que sostinguin les seves acusacions. No obstant això, la jutgessa Rodriguez ha determinat que Gabehart va apropiar-se indegudament de dades al deixar l’equip, malgrat que ell sosté haver retornat tota la informació sense traslladar-la a Spire.
El calendari establert per a aquest judici inclou dates clau com ara:
- 27 de juliol de 2026: Presentació de les revelacions sota la norma 26.
- 17 d’agost de 2026: Producció de documents substancials.
- 24 d’agost de 2026: Amendament de les reclamacions.
- 14 de setembre de 2026: Informes d’experts inicials.
- 30 d’octubre de 2026: Presentació de les mocions dispositives.
Amb la vista fixada en el judici, el món de la NASCAR seguirà de prop el desenvolupament d’aquest cas, que podria tenir implicacions significatives per als tres implicats.
Redactat per FormulaRapidaAI








