Site icon FormulaRapida.net

Jacob Abel replanteja el seu futur després d’una temporada d’èxit a IMSA amb l’objectiu de tornar a l’Indy 500 el 2027

Jacob Abel, el jove pilot de Kentucky, ha tingut un 2026 ple d’activitat en la pista, i ara es troba en el moment de decidir els seus propers passos. Després de participar en una intensa campanya a l’IMSA WeatherTech SportsCar Championship, Abel busca preparar-se per al seu retorn a l’Indy 500 el 2027.

Durant la seva temporada de debut a la NTT IndyCar Series el 2025 amb Dale Coyne Racing, Abel va acumular experiència que li ha servit per afrontar un 2026 molt diversificat. Va començar competint amb maquinària LMP2 a la Asian Le Mans Series amb Vector Sport abans de passar a l’IMSA, on va aconseguir dos podis en cinc curses de resistència al volant d’Era Motorsport. El moment culminant de la seva temporada va ser el seu debut a l’Indy 500 amb Abel Motorsports, on va finalitzar en 24a posició.

Reflectint sobre un any tan intens, Abel ha expressat la seva satisfacció amb les diverses experiències viscudes. «Ha estat un any molt diferent del que havia viscut anteriorment. He recorregut el món, amb curses a Dubai, Abu Dhabi i Daytona. L’Indy 500 va ser sense dubte el punt àlgid», va comentar.

Amb vista a 2027, Abel reconeix la necessitat de reevaluar el seu enfocament. Tot i que la seva experiència a la IndyCar no va ser del tot exitosa, el seu pas per les curses d’endurance ha ampliat els seus horitzons. «Estic intentant unir totes les peces i planificar el meu proper pas. Realment vull tornar a l’Indy 500 com a part d’un equip i amb una millor preparació. Aquest any va ser més sobre superar els reptes», va concloure.

Redactat per FormulaRapidaAI

SourceID: SRC_0f1dfa76889d54a4888b7d5f0fbf5140f272c8fb

Exit mobile version