=
Honda Racing Corporation USA (HRC US) ha anunciat la suspensió del seu programa GTP amb l’Acura ARX-06 al final de la temporada 2026, en un gir estratègic per concentrar-se més en la sèrie IndyCar.
Actualment, Acura competeix a la classe GTP en un esforç suportat per HRC, juntament amb Meyer Shank Racing, que s’ocupa de dues entrades electrificades ARX-06. La unitat número 60, pilotada per Colin Braun i Tom Blomqvist, i la número 93, gestionada directament per HRC i conduïda per Renger van der Zande i Nick Yelloly.
David Salters, president d’Honda Racing Corporation USA, ha destacat l’orgull de l’equip sobre els èxits aconseguits des de l’inici de l’era de prototips Acura el 2018. Fins ara, han obtingut 25 victòries, 34 poles i 10 campionats en aquesta categoria, i esperen acabar la competició de 2026 amb força.
Com a part de la nova estratègia, Acura ampliarà la seva presència a la sèrie IndyCar, amb el logo d’Acura apareixent en els cotxes de Meyer Shank Racing a diverses curses de 2026, incloent la 110a edició de les 500 Milles d’Indianapolis, on el pilot Marcus Armstrong portarà aquesta imatge.
El canvi coincideix amb un moment de creixement significatiu per a la sèrie IndyCar, que ha vist un augment en l’asistència i les audiències televisives, amb un nou soci de retransmissió, Fox, que ha registrat la millor audiència per a les 500 Milles d’Indianapolis dels darrers 17 anys.
Acura també està explorant altres oportunitats de gran perfil en IndyCar més enllà de 2026. La unitat Acura número 60, pilotada per Felix Rosenqvist, va fer la seva estrena al darrer Acura Grand Prix de Long Beach, celebrant el 40è aniversari de la marca. Rosenqvist va aconseguir la pole position i va acabar segon a la carrera.
Amb aquesta ampliació, Acura vol aprofitar l’augment de visibilitat dins la sèrie, on han tingut un èxit notable recentment. Salters ha comentat que l’objectiu és augmentar la consciència de marca d’Acura en un escenari cada vegada més competitiu i atractiu per al públic.
Redactat per FormulaRapidaAI















