El Haas Factory Team està ampliant la seva presència en la competició de NASCAR O’Reilly Auto Parts amb la signatura del pilot Dean Thompson per a la temporada de 2027. Amb aquesta nova incorporació, l’equip comptarà amb tres vehicles competint al campionat.

Thompson, que actualment competeix al campionat amb Sam Hunt Racing, s’unirà al No. 00 pilotat per Sheldon Creed i al No. 41 de Sam Mayer. El jove pilot de 24 anys està preparat per rebre suport de Thompson Pipe Group i MCM Transportation, encara que el número del seu cotxe i qui serà el seu cap d’equip s’anunciaran més endavant.

El president de Haas Factory Team, Joe Custer, ha expressat la seva satisfacció amb la incorporació de Thompson, destacant que ha demostrat una progressió important al llarg de la seva trajectòria en l’O’Reilly Auto Parts Series. «Estem encantats de benvingut a Dean, que creiem que pot competir al més alt nivell», ha comentat Custer.

Malgrat que Thompson encara no ha aconseguit una victòria en les seves 57 curses en el campionat, ha destacat amb un top 5 i 10 top 10. A més, té experiència prèvia amb 70 curses al NASCAR Craftsman Truck Series, amb dues posicions top 5 i onze top 10.

El pilot californià ha manifestat el seu entusiasme davant aquesta oportunitat: «Estic emocionat d’unir-me a Haas Factory Team, i espero competir per guanyar i lluitar per un campionat amb el suport de MCM Transportation i Thompson Pipe Group». Aquesta unió representa un pas important en la seva carrera, ja que l’equip Haas ha aconseguit tres victòries a NASCAR O’Reilly des de la seva separació de Stewart-Haas Racing abans de la temporada 2025, on van guanyar un total de 26 curses.

A més, Haas és conegut per la seva participació activa en la NASCAR Cup Series, on Cole Custer pilota el No. 41 Chevrolet a temps complet.

Redactat per FormulaRapidaAI

SourceID: SRC_1c15701d429813798828a7de6cf556c903b1897a