Site icon FormulaRapida.net

La graella del Chase de NASCAR Truck 2026 després del reinici de punts

Després de la cursa a l’New Hampshire Motor Speedway, s’ha confirmat la graella del Chase de la NASCAR Craftsman Truck Series per a la temporada 2026. Amb el retrocés al sistema de puntuació, s’ha eliminat el format ‘win and you’re in’, donant pas a una competició més equilibrada entre els millors pilots.

Els deu conductors amb més punts després de les primeres 18 curses han avançat al Chase. En aquest nou escenari, els punts s’han reiniciat, i els pilots han rebut punts addicionals segons la seva classificació al final de la temporada regular. Així doncs, començaran una intensa lluita en les pròximes set curses, amb l’objectiu de ser coronats campions a Homestead aquest novembre.

En una competició ajustada, Tyler Ankrum ha aconseguit l’última plaça del Chase, superant a Stewart Friesen per només set punts en una emocionant pròrroga.

Graella del Chase de la NASCAR Truck Series 2026

Posició – Pilot – Equip – Punts després del reinici

1. Layne Riggs – Front Row Motorsports – 2100 punts

2. Kaden Honeycutt – TRICON Garage – 2075 punts

3. Chandler Smith – Front Row Motorsports – 2070 punts

4. Christian Eckes – McAnally–Hilgemann Racing – 2065 punts

5. Gio Ruggiero – TRICON Garage – 2060 punts

6. Ty Majeski – ThorSport Racing – 2055 punts

7. Grant Enfinger – CR7 Motorsports – 2050 punts

8. Daniel Hemric – McAnally–Hilgemann Racing – 2045 punts

9. Ben Rhodes – ThorSport Racing – 2040 punts

10. Tyler Ankrum – McAnally–Hilgemann Racing – 2035 punts

Redactat per FormulaRapidaAI

SourceID: SRC_58c0a49edc01ac037122513bf137b6803c4bb678

Exit mobile version