Site icon FormulaRapida.net

George Russell: Adaptar-se per lluitar pel títol de F1 el 2026

Juan Pablo Montoya ha instat George Russell a centrar-se més en l’adaptació del seu estil de conducció, en comptes de fixar-se excessivament en el seu company d’equip de Mercedes, Kimi Antonelli, si vol aspirar al títol de campió.

Després d’acabar segon al Gran Premi de Gran Bretanya, Russell va reconèixer que, malgrat beneficar-se d’una estratègia de Mercedes durant la periòdia de cotxe de seguretat, no va sentir que es mereixia aquell resultat. “No em sento satisfet amb el resultat, necessito millorar per poder lluitar pel títol de 2026”, va dir.

Montoya, analitzant la carrera, ha suggerit que Russell hauria de dedicar més temps a reflexionar sobre les seves pròpies actuacions. “Ha de mirar dins seu i entendre què és el que no li permet competir amb el seu company d’equip. Adaptar el cotxe a les seves necessitats podria ajudar-lo molt,” va afirmar el colombià.

Amb aquest segon lloc a Silverstone, Russell ara es troba a 25 punts de Antonelli, qui ocupa la primera posició en la classificació del campionat. La tensió dintre de l’equip s’intensifica, amb el veteran Lewis Hamilton també a la cursa, situat en tercera posició, seguit del pilot de Ferrari, Charles Leclerc, que va resultar vencedor al Gran Premi.

Redactat per FormulaRapidaAI

SourceID: SRC_ee182e17499a87ec7bbbfa8b2445ceb881ca1eaf

Exit mobile version