La Fórmula 1 es prepara per a una celebració especial a Mèxic, amb motiu del 300è gran premi de Sergio Pérez. El president de General Motors, Mark Reuss, ha expressat el seu orgull de tenir el pilot mexicà com a part de l’equip de Cadillac Racing, qualificant l’esdeveniment d’«honor» per a la marca.
Pérez es convertirà en el setè pilot en la història de la Fórmula 1 a assolir aquesta xifra, unit a noms com Rubens Barrichello, Fernando Alonso i Michael Schumacher. La seva celebració tindrà lloc al Autòdrom Hermanos Rodríguez de la Ciutat de Mèxic, davant d’un gran nombre de seguidors que el recolzen.
Per commemorar l’ocasió, el pilot realitzarà una exhibició al carrer, concretament a la Paseo de la Reforma, i visitarà el personal de General Motors a la ciutat abans de competir amb el seu cotxe MAC-26. A més, Cadillac ha anunciat la renovació del contracte amb Pérez fins al 2029.
En parlar sobre les celebracions, Reuss va dir: “És un gran moment. Ens sentim molt orgullosos de tenir a Checo amb nosaltres, qui ens ha aportat una gran experiència i coneixement”. A més, el president de GM va destacar la relació que han establert amb els pilots, que comparteixen informació valuosa sobre els circuits i les necessitats de l’equip.
Pérez i el seu company de team, Valtteri Bottas, han aportat una experiència de guanyadors a Cadillac, en la seva primera temporada a la Fórmula 1. Reuss també ha elogià la paciència i el compromís dels pilots amb l’equip, tot i les dificultats que han trobat en el camí.
A mesura que s’acosta el gran premi, l’entusiasme entre els aficionats de Sergio Pérez augmenta, amb expectatives d’una gran festa al seu país natal per aquesta fita històrica.
Redactat per FormulaRapidaAI
SourceID: SRC_eedb875dfd36412226a5ef434f161653e02a5a3e

